ساخت استخر کشاورزی با ورق ژئوممبران

ژئوممبران از جنس پلی اتیلن می باشد که استفاده اصلی آن عایق کاری است. لایه پلیمری ژئوممبران بهترین گزینه برای ساخت استخر کشاورزی می باشد  و این امر به دلیل کاهش هزینه و افزایش عمر استخر مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است ..

ژئوممبران با توجه به مشخصات فنی که دارد نسبت به گزینه سنتی از سرعت و کیفیت بالاتری برخوردار است . لذا کشاورزان با اعلا م مشخصات زمین ، کشت و میزان آب مورد نیاز می توانند درخواست خود را به شرکت اعلام نمایند و شرکت در اسرع وقت موارد را بررسی نموده و هزینه ساخت و میزان نیاز آبی کشاورزان را به صورت رایگان اعاپلام می دارد.

با ورق های ژئوممبران هم می توان روی زمین استخر احداث کرد و توی زمین ، در صورتی کشاورزان بخواهند بصورت ثقلی آبیاری نماین بهتر آن است که استخر کشاورزی با ورق ژئوممبران روی زمین ساخته شود . و در صورتی کشاورز بخواهد با استفاده از پمپ آبیاری نمایید استخر زئوممبرانی داخل زمین قابل اجراست .

ژئوتکستایل-800-گرمی
اجرای استخر داخل زمین با ورق ژئوممبران

یکی از مشکلات انتخاب ورق زئوممبران برای کشاورزان عرض ورق می باشد . اینجا ما به این نکته اشاره می کنیم که هرچه عرض ورق کمتر باشد در هنگام تولید قابل کنترل تر از عر ضهای بالا هست ودر صورتی پروزه ها بین هزار تا سه هزار مترمربع نیاز به ورق زئوممبران داشته باشند بهترین گزینه عرض ها پایین تر می باشد

کاربردهای ورق ژئوممبران در کشاورزی

ساخت استخر های کشاورزی با ورق زئوممبران